Дискусійний клуб


Скільки різних думок! З якими погоджуватися, а які вважати повністю неприйнятними? Подискутуємо!? 

 

  



Думка 1. Виставляння оцінок успішності і класифікація учнів у принципі не є правильним.
Селестен Френе


Так ставити оцінки чи ні? Чи можна сьогодні організувати навчальний процес без оцінок? Пропоную вам висловити свою думку.

А моя позиція: не тільки не ставити оцінки, не тільки не розподіляти учнів за рівнями їх досягнень – а, навіть, не порівнювати учнів один з одним під час заняття. Тобто в моєму арсеналі звернень до учнів немає таких фраз: «Ось, подивись як ти погано це зробив, а ось той це виконав добре», «за свою відповідь отримуєш три бали», «тобі за виконання завдання десять балів, а тобі тільки чотири».

Так, хвалити, підкреслювати успіхи, але не у порівнянні з іншими.

Оцінка – це не батіг і не пряник, це зброя на ураження почуття власної гідності. Шкільні оцінки породжують в учневі страх невдач, а не прагнення до успіху.

А як вважаєте ви?

1 комментарий :

  1. Оцінка – це не батіг і не пряник, це зброя на ураження почуття власної гідності. - згодна на 100%, наш поклик навчати!!!

    ОтветитьУдалить